Bytteservice
Hvor længe kan jeg bytte?
30 dages gratis bytte og retur i butikker
Når du handler hos os kan du gratis returnere og bytte i alle vores fysiske butikker (undtagen møbler) inden for 30 dage.
OBS: Husk altid din faktura/kvittering. Hvis du ønsker at bytte eller returnere i en af vores fysiske butikker, skal du altid fremvise din faktura eller kvittering. Din ordrebekræftelse er ikke nok.
Kan jeg bytte i butikker?
✔Gratis bytte i alle vores butikker
Alle varer undtagen møbler, der er købt i butik eller online på webshoppen, kan byttes helt gratis i alle vores Sinnerup butikker.
Bemærk: Der skal enten være byttemærke på varen indenfor gyldig dato eller medbring din faktura. Ordrebekræftelsen kan ikke anvendes som kvittering, da ordren kan være ændret efterfølgende, hvilket ikke vil fremgå af ordrebekræftelsen.
Hvordan bytter jeg til en anden størrelse?
✔Send varen retur - og lav en ny bestilling
Kommer du ikke lige forbi en af vores butikker, kan du naturligvis også bytte din(e) vare(r) med posten.
Dette foregår i så fald som en "returnering", hvorefter du så kan lave en ny bestilling online.
Læs om vores retur service her
Hvordan bytter jeg min gave?
Når du handler hos Sinnerup.dk tilbyder vi dig 2 muligheder for bytte:
1. Byt gratis i alle vores butikker
2. Send varen retur med posten. Følg returformularen her
Hvordan bytter jeg et møbel?
Hvor skal jeg henvende mig?
For at vi kan hjælpe dig bedst muligt, skal du altid tage fat i det sted, hvor du har købt dit møbel:
Webshop: Kontakt vores kundeservice.
Fysisk butik: Kontakt den pågældende butik direkte. Du kan finde din butik her.
Er du i tvivl, er du altid velkommen til at række ud til vores kundeservice – så guider vi dig.
Vigtigt: Du kan ikke bare aflevere møbler på vores lagre. Vi kan ikke tilbagebetale penge eller håndtere byttesager direkte fra lageret.
3. Vi kan bestille en afhentning hjemme hos dig. Kontakt vores kundeservice, så klarer vi resten.
OBS. Som kunde hæfter du selv for fragtomkostninger fra dit hjem til Sinnerup.
Pris for afhentning vil være den samme som prisen for levering af møblet.
Har du modtaget dit møbel i forbindelse med en "gratis fragt"-kampagne, vil du stadig skulle betale retur fragten, som det ville have kostet at få den leveret uden for vores "gratis fragt"-kampagne.
Du kan læse mere om vores returservice her.