Prismatch
Hos Sinnerup matcher vi prisen, hvis du finder en identisk vare billigere hos andre bolig og interiør butikker samt diverse isenkræmmere i Danmark. Dermed er du garanteret den bedste handel, hver gang du handler i Sinnerup.
SÅ ENKELT ER DET
Butikker
Kom og besøg os i din nærmeste Sinnerup-butik og vis konkurrentens pris (f.eks. i et blad, på din smartphone eller print dokumentation hjemmefra, som dokumenterer den lavere pris), så matcher vi prisen i købsøjeblikket.
Webshop
Foretag et køb på Sinnerup.dk på normal vis. Send derefter en mail til vores kundeservice på web@sinnerup.dk, hvor du oplyser dit ordrenr. og vedhæfter dokumentation i form af eksempelvis et billede af varen med prisen fra konkurrenten. Mailen skal sendes til os samme dag, som købet er foretaget. Vi refundere forskellen til det anvendte betalingskort inden for 14 dage.
BETINGELSER FOR SINNERUP PRISMATCH
Prismatch gælder både i Sinnerups butikker og webshop.
Vi matcher kun følgende danske butiks- og onlinepriser: Kop & Kande, Bahne, Salling, Imerco, Magasin, Illums Bolighus, Power, Elgiganten og Coop.dk.
Tilbuddet skal være gældende og det skal kunne dokumenteres i købsøjeblikket.
Dato, pris og butikkens navn skal kunne dokumenteres.
Vores prismatch gælder alle varer i vores butikker og i vores webshop, som er på lager i den aktuelle butik, på det aktuelle tidspunkt. Der kan altså ikke bestilles hjem med prismatch.
Varen skal være på lager hos konkurrenten på købstidspunktet.
Hvis der prismatches mod danske onlineshops, er det kun selve varens salgspris der matches. Serviceydelser som fragt, indpakning m.m. prismatches ikke.
Prismatch gælder både private- og erhvervskunder.
Rabatter som bonus, medlemsrabatter, kundeklub rabatter o.lign. er ikke omfattet.
Der prismatches ikke på lagersalg, køtilbud, restpartier, ophørsudsalg, Black Friday tilbud, dagstilbud, timetilbud, lokale tilbud, åbningstilbud, begrænsede partier, demovarer, 2. sortering, varer med fabrikationsfejl ect. hos konkurrenten og egne butikker.
Sinnerup forbeholder sig ret til at ændre i prismatch konceptet og tilhørende betingelser til enhver tid og uden varsel.
Vi matcher kun følgende danske butiks- og onlinepriser: Kop & Kande, Bahne, Salling, Imerco, Magasin, Illums Bolighus, Power, Elgiganten og Coop.dk.
Tilbuddet skal være gældende og det skal kunne dokumenteres i købsøjeblikket.
Dato, pris og butikkens navn skal kunne dokumenteres.
Vores prismatch gælder alle varer i vores butikker og i vores webshop, som er på lager i den aktuelle butik, på det aktuelle tidspunkt. Der kan altså ikke bestilles hjem med prismatch.
Varen skal være på lager hos konkurrenten på købstidspunktet.
Hvis der prismatches mod danske onlineshops, er det kun selve varens salgspris der matches. Serviceydelser som fragt, indpakning m.m. prismatches ikke.
Prismatch gælder både private- og erhvervskunder.
Rabatter som bonus, medlemsrabatter, kundeklub rabatter o.lign. er ikke omfattet.
Der prismatches ikke på lagersalg, køtilbud, restpartier, ophørsudsalg, Black Friday tilbud, dagstilbud, timetilbud, lokale tilbud, åbningstilbud, begrænsede partier, demovarer, 2. sortering, varer med fabrikationsfejl ect. hos konkurrenten og egne butikker.
Sinnerup forbeholder sig ret til at ændre i prismatch konceptet og tilhørende betingelser til enhver tid og uden varsel.
Ofte stillede spørgsmål
1. Hvordan får jeg prismatch i jeres butikker?
Gå ned i din nærmeste Sinnerup-butik og vis konkurrentens pris (f.eks. i et blad, på din smartphone eller print dokumentation hjemmefra og tag det med) til en af vores dygtige sælgere.
2. Jeg har set en vare billigere ved en anden isenkræmmer. Prismatcher I den?
Ja, det gør vi, hvis prisen stammer fra en af følgende danske bolig/interiør butikker: Kop & Kande, Bahne, Salling, Imerco, Magasin, Illums Bolighus, Power, Elgiganten og Coop.dk.
3. Jeg har fundet en vare billigere ved en anden bolig og interiør butik eller isenkræmmer, men Sinnerup har den ikke på lager. Kan jeg bestille den hjem hos Sinnerup og få prismatch prisen på den?
Desværre ikke. Hvis vi ikke har varen på lager, bestiller vi den ikke hjem til prismatch.
4. Jeg har fundet en vare billigere på en webshop. Kan jeg få den pris i en af jeres butikker?
Ja, det kan du, hvis prisen stammer fra en anden dansk webshop med danske priser.
5. Gælder prismatch også for erhvervskunder?
Ja, det gør, - men igen kun på det antal vi har på lager.
6. Kan jeg få prismatch i jeres webshop?
Ja, det kan du, hvis prisen stammer fra en anden dansk webshop, anden dansk bolig/interiør butik eller isenkræmmer med danske priser.
Husk dokumentation fra punkt 2-6.
Gå ned i din nærmeste Sinnerup-butik og vis konkurrentens pris (f.eks. i et blad, på din smartphone eller print dokumentation hjemmefra og tag det med) til en af vores dygtige sælgere.
2. Jeg har set en vare billigere ved en anden isenkræmmer. Prismatcher I den?
Ja, det gør vi, hvis prisen stammer fra en af følgende danske bolig/interiør butikker: Kop & Kande, Bahne, Salling, Imerco, Magasin, Illums Bolighus, Power, Elgiganten og Coop.dk.
3. Jeg har fundet en vare billigere ved en anden bolig og interiør butik eller isenkræmmer, men Sinnerup har den ikke på lager. Kan jeg bestille den hjem hos Sinnerup og få prismatch prisen på den?
Desværre ikke. Hvis vi ikke har varen på lager, bestiller vi den ikke hjem til prismatch.
4. Jeg har fundet en vare billigere på en webshop. Kan jeg få den pris i en af jeres butikker?
Ja, det kan du, hvis prisen stammer fra en anden dansk webshop med danske priser.
5. Gælder prismatch også for erhvervskunder?
Ja, det gør, - men igen kun på det antal vi har på lager.
6. Kan jeg få prismatch i jeres webshop?
Ja, det kan du, hvis prisen stammer fra en anden dansk webshop, anden dansk bolig/interiør butik eller isenkræmmer med danske priser.
Husk dokumentation fra punkt 2-6.